Studenți - Anul universitar 2021 - 2022

Index articole

ANUL UNIVERSITAR 2021 - 2022

SECRETARIAT - program de lucru 

  În atenția studenților care au de susținut restanțe/diferențe - descarca

PLANIFICARE REEXAMINARI TOAMNĂ - vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări - descarca 
 
PLANIFICARE RESTANȚE TOAMNĂ - vă rugăm să consultați periodic planificarea, pot apare modificări - descarca

 

SESIUNE EXTRAORDINARĂ PENTRU STUDENȚII DIN ANUL TERMINAL 01 - 03.09 - PLANIFICARE - descarca

- SESIUNE EXTRAORDINARĂ PENTRU STUDENȚII DIN ANUL TERMINAL (anul III licență și anul II master) - 1 - 3 septembrie
 
  Studenții care doresc să participe, vor depune în secretariat cereri de restanțe și chitanța în perioada 29 și 30 august
 
 
- CALENDAR FINALIZARE STUDII SEPTEMBRIE:
 
       LICENȚĂ :  - Matematica și Informatica pe 7 septembrie, 
                           - Biologia pe 8 septembrie
 
       MASTER: - 9 septembrie
 
 
- PERIOADA DE ÎNSCRIERE PENTRU FINALIZARE STUDII: 29 august, 30 august și 31 august

 

 In data de 1 iulie se organizeaza sesiune extraordinara pt examene din semestrul II, doar pentru studentii din anul terminal.
Cererile si chitantele se depun la secretariat miercuri si joi pana la ora 12 (cam 204)

 

 Studentii care au restante din sem. I cu dl Tomozei Cosmin, le vor sustine in data de 24.06.2022 ora 11.

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANUL TERMINAL

SESIUNE EXTRAORDINARA PENTRU EXAMENELE DIN SEMESTRUL I - descarca

 

IMPORTANT - IN ATENTIA STUDENTILOR CARE AU DE SUSTINUT RESTANTE / DIFERENTE - descarcă

PLANIFICARE REEXAMINARI DIN SEM II - AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE RESTANTE DIN SEM II - AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă

PLANIFICARE REEXAMINARI DIN SEM I - MASTER, AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE REEXAMINARI DIN SEM I - LICENTA, AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE RESTANTE DIN SEM I - MASTER, AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă
PLANIFICARE RESTANTE DIN SEM I - LICENTA, AN TERMINAL 2021-2022 - descarcă

PLANIFICARE EXAMENE SESIUNEA DE VARA 2022 - descarcă 
PLANIFICARE COLOCVII AN TERMINAL - descarcă

Conferința Internațională de Informatică Aplicată ICDD 2022 Sibiu

Studentul la Master IAST Conea Sorin-Ionuț a participat cu lucrarea "Automated system for home greenhouses" la Conferința Internațională de Informatică Aplicată ICDD 2022 Sibiu unde a reușit să câștige Premiul de dezvoltare software.

 

importantAstăzi 16.03.2022, începând cu ora 12.00 se cazează toti studentii care au solicitat cazare și se prezintă pentru ocuparea unui loc.

important LISTA SUPLIMENTARĂ CU STUDENȚII FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE CARE AR PUTEA BENEFICIA DE CAZARE ÎN CĂMINELE UNIVERSITĂȚII, CONFORM CERERILOR DEPUSE INTRE 09.03.2022 ȘI 13.03.2022 - descarcă

 

important  Deschiderea perioadei de depunere a cererilor pentru programul "EURO 200"

Informatii si documente privind inscrierea in Programul "EURO 200" 

           - Informatii privind inscrierea in Programul "EURO 200" - descarca
           - Cerere inscriere "EURO 200" - descarca
           - Declaratie de venituri - descarca

Astăzi, 09.03.2022, în urma ședinței comisiei de cazare a Universității „Vasile Alecsandri ” din Bacău, au fost stabilite următoarele măsuri:

important  LISTA CU STUDENȚII FACULTĂȚII DE ȘTIINȚE CARE AR PUTEA BENEFICIA DE CAZARE ÎN CĂMINELE UNIVERSITĂȚII, CONFORM CERERILOR PÂNĂ LA DATA DE 08.03.2022 - descarcă

 

Cazarea în Căminele Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău pentru anul 2021-2022

 

Astăzi, 09.03.2022, în urma ședinței comisiei de cazare a Universității „Vasile Alecsandri ” din Bacău, au fost stabilite următoarele măsuri:

  1. Începând cu data de 10.03.2022, după ora 12, se vor afișa pe site-ul facultăților și pe platforma Microsoft Teams, lista cu studenți care ar putea beneficia de cazare în căminele universității, conform cererilor până la data de 08.03.2022 (se iau în considerare cererile depuse în perioada 15.06.2021-08.03.2022);
  2. Pentru studenții care doresc cazare și nu au depus cerere până la date de 08.03.2022, acestea se pot depune până duminică, 13.03.2022, pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Listele vor fi postate pe pagina web a facultăților și platforma Microsoft Teams, începând cu data de 14.03.2022; Descărcați cererea aici (.docx);
  3. Studenții orfani de ambii părinți, copii de cadre didactice, studenți aflați în plasament și studenții familiști vor aduce actele doveditoare în original la cazare conform Regulamentului de cazare(.pdf);
  4. Pentru cazarea efectivă a studenților aceștia se vor prezenta fizic la sediul facultăților, începând cu data de 11.03.2022, ora 12:00, pentru obținerea contractului și a repartizării pe camere, după cum urmează:
    1. Facultatea de Inginerie în corpul B, sala BI21, Campus Mărășești nr.157;
    2. Facultatea de Litere în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
    3. Facultatea de Științe în corpul D, sala D202, Campusul Mărășești, nr.157;
    4. Facultatea de Științe Economice în corpul C, sala C01, Campus Spiru Haret nr.8;
    5. Facultatea de Științe ale Mișcării, Sportului și Sănătății, corpul D, sala D321, Campus Mărășești nr.157;
  5. După primirea contractului, studentul trebuie să achite cazarea. Contravaloarea serviciului de cazarea se poate achita astfel:
    1. Online în contul Universității, deschis la trezoreria Română Bacău. Cont: RO44TREZ06120F331400XXXX CUI:4278094  (cu specificarea plată cămin luna martie);
    2. Fizic la casieria Universității în cele două puncte din corpul D din Campusul Mărășești, nr.157, sălile D126 și D127;
  6. Cazarea propriu-zisă, se face la parterul Căminului nr.2 din Campusul Mărășești, nr.157 la Serviciul Sociale. Cazarea este condiționată de deținerea contractului și chitanța/dovada ordinului de plată;
  7. Programul pentru cazarea propriu-zisă este următorul:
    1. Vineri, 11.03.2022, în intervalul orar 12-16;
    2. Sâmbătă, 12.03.2022, în intervalul 9-15.

OBS: Studenții care sunt deja cazați, rămân pe locurile lor fără a mai face vreun demers!

Vă mulțumim pentru înțelegere! Pentru orice nelămurire vă așteptăm mesajele pe paginile de Facebook și Instagram  ale Ligii Studențești sau pe Teams la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.!

 

 

important  RELUAREA ACTIVITATILOR DIDACTICE CU PREZENTA FIZICA

Senatul Universității, în ședința din data de 08 Martie 2022, a hotărât desfășurarea activităților didactice după cum urmează

Biroul Senatului universitar, întrunit în data de 08.03.2022, în ședință extraordinară, a luat în discuție și analizat toate informațiile referitoare la Legea nr. 55/15.05.2020, completată prin OUG nr. 99/16.09.2021.

În acest context, Biroul Senatului a propus următoarele:

  • Începând de luni, 14.03.2022, toate activitățile didactice (curs/seminar/laborator/activități practice) se vor desfășura în format normal, cu prezență fizică;
  • Cazările studenților în căminele universității vor începe de astăzi, 08.03.2022, conform procedurilor, regulamentelor în vigoare, valabile pentru condiții normale;
  • Se asigură o perioadă de tranziție pentru revenirea la program, în intervalul 14-28.03.2022, pentru studenții care nu pot ajunge fizic la activitățile didactice. Se va organiza, de către cadrele didactice, un program de refacere a activităților didactice aplicative;
  • Biroul Senatului propune respectarea tuturor reglementărilor/recomandărilor/măsurilor cu privire la virusul SARS-CoV-2.

 

important  Senatul Universității, în ședința din data de 17 februarie 2022, a hotărât desfășurarea activităților didactice după cum urmează

      - primele 4 săptămâni din semestrul II al anului universitar 2021-2022, respectiv 28.02-27.03.2022, toate activitățile didactice se vor desfășura online, cu următoarea precizare: 
la orele de aplicații (seminare, laboratoare, lucrări practice, practică de specialitate) se va ține cont și se vor parcurge conținuturile teoretice din fișa disciplinei, urmând ca ulterior, 
din 28.03.2022, să se realizeze partea pur practică/experimentală, odată cu derularea activităților didactice ”față în față”.
Pentru perioada 28.02-27.03.2022 nu se fac cazări în căminele universității.
     - pentru perioada 28.03-03.06.2022, în funcție de evoluția pandemică și legislația în vigoare la data de 21 martie 2022, Senatul Universitar va analiza și va stabili modul de desfășurare a activităților didactice. 

 

Senatul Universitar

DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE PRACTICE ÎNCEPÂND CU DATA DE 10 IANUARIE 2022

Având în vedere evoluția pandemiei COVID-19, la recomandarea Biroului Senatului, Consiliul Facultății de Științe a hotărât că începând de luni 10 ianuarie 2022 toate activitățile didactice se vor desfășura on-line conform orarului afișat în secțiunea Studenți.

 

Planificarea examenelor pentru sesiunea de iarnă 2021-2022

 

ANUNȚ IMPORTANT RESTANȚE - REEXAMINĂRI - descarcă

     - Cerere studenți - reexaminare - descarcă
     - Cerere studenți - diferențe - descarcă

 

important          ANUNȚ PRIVIND DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DIDACTICE PRACTICE

Conform hotărârii Consiliului Facultății de Stiinte și a Senatului Universitar, începând de luni, 06 decembrie 2021, o parte din activitățile didactice practice se vor desfășura la sediul Facultății, după orarul afișat pentru fiecare grupă / program de studii.

IMPORTANT - Rugăm studenții să nu se prezinte la sediul Facultății dacă prezintă simptome specifice COVID-19, să respecte regulile de distanțare și fluxurile marcate în Facultate.

 

 

important          Dragi studenți/ Stimați colegi,

          Conform hotărârii CA din data de 22 octombrie 2021 și având în vedere ultimele restricții, vă comunicăm următoarele:

                • În contextul pandemiei COVID-19,

                • Având în vedere situația existentă la nivel național, precum și ultimele restricții,

                • Din motive medicale, unele activități din cadrul Universității se vor desfășura cu anumite restricții, după cum urmează:

      - activitățile privind eliberarea actelor de studii, la Biroul de acte de studii, rămân suspendate, temporar, până la data de 29 octombrie 2021, inclusiv. Reluarea activităților se va face începând cu data de 01 noiembrie 2021, 2 (două) zile pe săptămână, respectiv în zilele de luni și joi. Persoanele programate în această perioadă vor fi reprogramate, cu prioritate, imediat după reluarea activității;

      - dosarele pentru acordarea burselor pe semestrul I al anului universitar 2021-2022 se vor transmite online. Excepție fac dosarele pentru acordarea burselor sociale și speciale, care se vor transmite, atât online, prin e-mail, cât și prin poștă/ curier;

      - toate solicitările/ cererile se vor transmite online, cu excepția situațiilor excepționale, care presupun accesul în instituție exclusiv pe baza unei programări prealabile, telefonic, sau prin e-mail, la compartimentul de specialitate (secretariate facultăți, secretariat general etc).

Vă mulțumim pentru înțelegere.

 

IMPORTANT - ANUNT ECHIVALARI - vizualizare

Cerere studenti - se poate descărca de aici.

 

Fisa de inscriere

Fișa de înscriere se poate descărca de aici.

Documentul se va completa, semna, scana și se va trimite prin email îndrumătorului de an până la data de 17 Octombrie 2021.

 

 

DESCHIDEREA ANULUI UNIVERSITAR 2021-2022 LA UNIVERSITATEA „VASILE ALECSANDRI” DIN BACĂU

Scurt tutorial MICROSOFT TEAMS

Bun venit la Universitatea Vasile Alecsandri din Bacău

 

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR CARE AU SITUAȚIA LA ÎNVĂȚĂTURĂ NEINCHEIATĂ

  • Studenții care nu au obținut minim 20 credite pe fiecare an de studiu, vor depune cerere de an suplimentar insoțită de copia de buletin pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  • Studenții din anul terminal care nu au situația școlară incheiată pe fiecare an de studii, vor depune cerere de an suplimentar insoțită de copia de buletin pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu fișa de înscriere, contractul de studii și actul adițional

  • Studenții care doresc reînmatriculare, vor depune cererea însoțită de scanarea chitanței în valoare de 500 lei și a buletinului pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

După aprobarea cererii, studenții trebuie să își completeze dosarul personal cu diploma de bacalaureat, certificatul naștere, certificatul de căsătorie dacă este cazul, cartea de identitate, adeverință medicală, 2 fotografii, dosar plic, fișa de înscriere, contractul de studii și actul adițional.

 
TERMEN FINAL 08.10.2021