MARKETING ȘI MANAGEMENT ÎN ADMINISTRAȚIA PUBLICĂ - studii postuniversitare (în proces de autorizare)

 

Tipul Programului: Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă

Domeniul de studii: Marketing și publicitate

Grupul țintă căruia i se adresează programul: Absolvenți ai studiilor universitare

Durata studiilor: 1 semestru.

Forma de învăţământ: Învăţământ cu Frecvenţă (IF).

Diploma obţinută după absolvire: Diplomă de certificare a competențelor profesionale.

Discipline studiate:

  • Fundamentele marketingului în administrația publică

  • Management și administrație

  • Metode și tehnici de cercetare în administrația publică

  • Analiza datelor din sectorul public

  • Managementul proiectelor

  • Riscul în administrația publică

  • Mediul digital și oportunități de comunicare

  • Strategii de dezvoltare în administrația publică

  • Exploatarea bazelor de date în cercetările din domeniul economic

  • Comunicare și relații publice în administrația publică

  • Contabilitate și raportare financiară în sectorul public

  • Metodologia elaborării lucrării de certificare a competențelor