Relaţii cu clienţii

RT TAX, brand-ul nostru internaţional, oferă rambursări de taxe pentru persoanele care au lucrat în SUA, UK sau Irlanda, Norvegia, Olanda, Germania, Danemarca, Australia, Noua Zeelandăşi Canada.

Formată în anul 2000, RT Tax este în prezent una dintre principalele companii din lume pentru Rambursări de Taxe, având peste 400 de reprezentanţe în 40 de ţări. În prezent construim o nouă echipă care va servi clienţii români. Astfel, căutăm un nou membru în echipa noastră.

Activităţi:
- planificare, organizare şi efectuarea procedurilor zilnice de birou;
- Manevrarea în mod profesional a cererilor clienţilor prin telefon şi email;
- asigurarea informaţiilor precise şi actualizate către clienţi;
- actualizarea sistemului soft cu apelurile clienţilor.

Cerinţe:
- Cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat, orice altă limbă străină reprezintă un avantaj;
- capacitate de muncă sub presiune şi supraveghere minimiă;
- cunoaştere a tuturor programelor Microsoft Office, în special Excel;
- capacitate de învăţare rapidă şi lucru în echipă;
- pozitiv, entuziasmat şi personalitate prietenească cu dorinţa de a asigura ajutor şi suport.

Ce oferim:
- oportunitatea de a face parte din o echipă nouă cu potenţial mare în dezvoltarea carierei pe măsură ce echipa creşte;
- Remunerare excelentă;
- contract de muncă.

Dacă consideri că oferta noastră reprezintă ceea ce cauţi, trimte CV-ul şi scrisoarea de intenţie în Engleză (150 de cuvinte) de ce ai dori să lucrezi cu noi. În subiectul emailului scrie: „Customer Support (job offer)”şi trimite la: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

http://www.rttax.com/ro/oferta-de-munca

pozUniversitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, respectiv imaginea prin mijloace automatizate. Accesați declarația privind prelucrarea datelor cu caracter personal