ANUNŢ SELECŢIE PARTENERI

În conformitate cu: Instructiunea AMPOSDRU  nr. 94/2013 privind modul de inlocuire a partenerilor in cadrul proiectelor finantate prin POSDRU 2007-2013, Prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificările şi completările ulterioare  şi ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, Universitatea Vasile Alecsandri, cu sediul în Bacau, Calea Marasesti nr. 157,  judeţul Bacau, anunţă organizarea unei proceduri de selecţie pentru încheierea unui Acord de Parteneriat cu entitate de drept privat, în vederea continuarii unui proiect finanţat din Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), Domeniul Major de Intervenţie (DMI) 1.2, proiect POSDRU/156/1.2/G/137623.
Obiectivul general al proiectului este de crestere a calitatii in invatamantul superior prin adaptarea programelor de studii pentru specializarile marketing, administrarea afacerilor si contabilitate si informatica de gestiune la cerintele pietii muncii. Proiectul vizeaza valorificarea cunostintelor teoretice acumulate in timpul studiilor superioare, in cadrul unor proiecte  inovative dezvoltate pe teme de interes pentru mediul de afaceri cu componenta de cercetare, vizand astfel pe de o parte extinderea oportunitatilor de invatare prin promovarea unei metodologii de invatare inovativa, aplicativa si pe de alta parte consolidand parteneriatele intre universitate, unitatea de cercetare din cadrul universitatii si mediul de afaceri. Activitățile care vor face obiectul proiectului implementat în parteneriat sunt activități eligibile menționate în Ghidul Solicitantului – Condiţii specifice, cât şi activitățile transversale adica managementul proiectului, achizitiile publice si masurile specific pentru informare si publicitate pentru proiect.

Activitatiile proiectului sunt urmatoarele:
  1. Management de proiect;
  2. Achizitii proiect;
  3. Informare si publicitate;
  4. Consolidarea colaborarii cu mediul de afaceri si organizatii relevante prin organizarea de conferinte si stabilirea de protocoale de colaborare;
  5. Organizarea unei sesiuni “Train the trainers” in domeniul dezvoltarii programelor de studii, asigurarii calitatii;
  6. Imbunatatirea curriculei/programelor de invatamant a studentilor si masteranzilor la specializarile marketing, administrarea afacerilor si contabilitate si informatica de gestiune;
  7. Dezvoltarea unui instrument inovator TIC in vederea extinderii oportunitatilor de invatare a studentilor si masteranzilor;
  8. Dezvoltarea de proiecte inovative de catre studenti si masteranzi in colaborare cu mediul de afaceri si centrul de cercetare al universitatii;
  9. Evaluarea proiectelor, oferirea de burse de merit si diseminarea rezultatelor cercetarii;

Partenerul va participa preponderent la implementarea activitatii 7, precum si in activitatile orizontale de management de proiect, achizitii si informare publicitate.
Data finalizare proiect: 13 noiembrie 2015
Buget Partener ramas de cheltuit: 701.902,29 lei

Profilul partenerilor
Sunt aşteptate propuneri din partea organizaţiilor care respectă următoarele condiţii:

1. Condiţii generale de eligibilitate:

  • Organizatie cu personalitate juridică din România (exclusiv Persoane Fizice Autorizate, întreprinderi individuale sau echivalent)
  • Trebuie să nu se afle în situaţiile de excludere prevăzute în cadrul Regulilor generale privind eligibilitatea solicitanţilor din Ghidul conditii generale 2013;

2. Condiţii specifice

  • Activitate relevantă, dovedită de fişa partenerului, semnată şi ştampilată de reprezentantul legal al instituţiei, în domeniul implementarii de solutii IT.
  • Demonstrare  capacitate financiara in vederea implementarii proiectului in conformitate cu prevederile din Ghidul solicitantului conditii generale 2013, dovedita in cadrul fisei partenerului. Tinand cont de faptul ca se doreste inlocuirea unui partener, vor trebui respectate urmatoarele conditii minime de mai jos:

-  Anul 2010 

  • Număr mediu de angajaţi: minim 18
  • Cifra de afaceri: minim de 1.624.336 lei
  • Profitul net al exerciţiului financiar (conform bilanţ): minim 23.391 lei
  • Pierderea netă a exerciţiului financiar (conform bilanţ): NA

- Anul 2011

  • Număr mediu de angajaţi: minim 24
  • Cifra de afaceri: minim 5.905.992  lei
  • Profitul net al exerciţiului financiar (conform bilanţ): minim 24.651 lei
  • Pierderea netă a exerciţiului financiar (conform bilanţ) NA

        - Anul 2012

  • Număr mediu de angajaţi: minim 34
  • Cifra de afaceri: minim 22.541.571 lei
  • Profitul net al exerciţiului financiar (conform bilanţ): minim 355.401 lei
  • Pierderea netă a exerciţiului financiar (conform bilanţ): NA
Partenerii naţionali  vor fi implicaţi cel puţin în două din cele trei aspecte prezentate mai jos:
  1. Implementarea proiectului
  2. Furnizare de expertiză, resurse umane şi materiale
  3. Finanţarea proiectului 
Organizatiile interesate să participe la selecție vor depune Fişa Partenerului completată şi Scrisoarea de intenție, cu menţiunea: “Pentru selecţia de parteneri proiect POSDRU/156/1.2/G/137623” la sediul Universitatii “Vasile Alecsandri” din Bacau, cu sediul in Calea Marasesti nr.157, jud Bacau, cod postal 600115, până la data de 13 ianuarie 2015.
Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate si selectate de catre comisia de evaluare numita in acest sens de catre managementul universitatii. Partenerul selectat va fi contactat direct, la datele de contact furnizate în fişa partenerului. Rezultatul selectiei va fi publicat pe site-ul Universitatii “Vasile Alecsandri” din Bacau.

Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la: 0234/542411

Descarcare documente:

Scrisoare-intentie
Fisa-descriere-parteneri
pozUniversitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal, respectiv imaginea prin mijloace automatizate. Accesați declarația privind prelucrarea datelor cu caracter personal